Všeobecná ustanovení 1.1 Tyto obchodní podmínky (dále také jen „OP“) společnosti FEROMEX STORE s.r.o. , IČ: 17687136, se sídlem Stankovského 2062, 250 88 Čelákovice, zapsané v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 375003 (dále jen „poskytovatel“) se aplikují na všechmy dodávky úklidových služeb poskytovatelem všem fyzickým a právnickým osobám (dále jen „příjemce“). 1.2 Vstoupí-li příjemce po seznámení se s těmito OP do obchodního vztahu s poskytovatelem, bezvýhradně akceptuje tyto OP. 1.3 Veškeré dohody, k nimž mezi poskytovatelem a příjemcem v souvislosti s poskytováním úklidových služeb dochází, musí být učiněny písemně. Vylučuje se aplikace ustanovení § 1740 odst. 3 a § 1751 odst. 2 zákona č.89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „Občanský zákoník“), kterými se stanoví, že smlouva je uzavřena i tehdy, kdy nedojde k úplné shodě projevů vůle smluvních stran. 1.4 Platné znění OP nahrazuje znění předchozí. 1.5 V případě rozporu mezi podmínkami sjednanými v objednávce či samostatné smlouvě a těchto OP, mají podmínky sjednané v objednávce či samostatné smlouvě přednost.
Uzavření smlouvy o provedení úklidových služeb, termín dodání a ceny služeb 2.1 Nabídky poskytovatele v propagačních materiálech, letácích a obdobných dokumentech jsou nezávazné, ledaže je v nabídce výslovně stanovena její závaznost. 2.2 Objednávky příjemce musí být učiněny písemně, a to osobně, poštou nebo e-mailem. Ústní nebo telefonické objednávky příjemce jsou možné pouze v případě, že bude dodatečně příjemcem písemně potvrzen jejich obsah. 2.3 Smlouva o provedení úklidových služeb (dále jen „smlouva“) vznikne uzavřením písemné smlouvy mezi příjemcem a poskytovatelem, písemným přijetím objednávky příjemce ze strany poskytovatele nebo tak, že poskytovatel objednané služby poskytne. 2.4 Předmětem smlouvy je provedení úklidu v prostorech vymezených v objednávce či smlouvě (dále jen „předmětné prostory“), přičemž rozsah úklidu, tj. podrobný výčet a druh úkonů úklidu, a bližší vymezení prostor, ve kterých bude úklid realizován, včetně jejich výměr, musí být také uveden v písemné objednávce služeb či smlouvě. 2.5 Příjemce v objednávce uvede zejména obchodní jméno, kontaktní osobu, adresu, datum narození či IČ, DIČ, druh a rozsah objednávaných služeb (rozsah úklidu, tj. podrobný výčet a druh úkonů úklidu a bližší vymezení prostor, ve kterých bude úklid realizován), požadovaný termín plnění, místo plnění a způsob platby. 2.6 Termín pro poskytnutí služeb počíná běžet od předání prostor, ve kterých mají být objednané služby poskytnuty. Předmětné prostory musí být předány poskytovateli ve stavu umožňujícím řádné provedení díla, zejména se zajištěním ničím neomezeného přístupu k dodávkám vody a elektřiny, zajištěním parkovacího místa v blízkosti místa plnění, atd. 2.7 Poskytovatel si vyhrazuje právo termín plnění změnit, zejména v důsledku nepředvídatelných událostí na straně poskytovatele. Takto nově určený termín plnění se zavazuje poskytovatel příjemci bezodkladně sdělit po zjištění výše uvedené překážky bránící splnění původně sjednaného termínu poskytnutí služeb. 2.8 Nedodržení termínu dodání služeb neopravňuje příjemce ke zrušení objednávky, odstoupení od smlouvy či odložení platby vzhledem k dohodnutým podmínkám nebo k provedení srážek či kompenzací jakéhokoliv druhu. Příjemce není oprávněn ani k uplatňování jakékoliv sankce za opožděné dodání. 2.9 Poskytovatel je zproštěn veškeré odpovědnosti za nedodržení termínu plnění zejména v těchto případech: – pokud příjemce nedodrží platební podmínky a do doby, než tyto budou splněny – pokud příjemce neposkytl poskytovateli informace, které byl povinen poskytnout v požadované lhůtě – v případě zásahu vyšší moci, kterou se rozumí zejména stávka, epidemie, válka, požár, záplava či jiná živelná pohroma, nehoda na vybavení, přerušení nebo zpoždění dopravy, nedostatek surovin, apod. – v případě, že příjemce neposkytne poskytovateli veškerou rozumně očekávatelnou součinnost k poskytnutí služby. 2.10 V případě odložení počátku plnění na žádost příjemce je poskytovatel oprávněn ke sjednané ceně služeb připočíst i paušální úhradu nákladů spojených s odkladem počátku plnění ve výši 10 % z konečné ceny služeb, pokud je smlouva uzavřena dobu určitou a 10% z ceny služeb za 1 rok plnění pokud je smlouva uzavřena na dobu neurčitou, pokud bude žádost příjemce doručena méně než 14 dní před předpokládaným termínem zahájení prací. 2.11 V případě nepředání prostor k provedení úklidových služeb poskytovateli v předpokládaném termínu bez předchozího oznámení je poskytovatel oprávněn od smlouvy odstoupit. V případě takového odstoupení vznikne poskytovateli nárok na smluvní pokutu ve výši 20 % ze sjednané ceny služeb. 2.12 Cena služeb je sjednávána jako předpokládaná cena. Příjemce bere na vědomí, že je poskytovatel plátcem DPH a ke sjednané ceně tak bude vždy připočtena DPH v aktuální výši. Dojde-Ii v průběhu plnění smlouvy ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty, bude v takovém případě k ceně díla bez DPH připočtena DPH v aktuální sazbě platné v době vzniku zdanitelného plnění 2.13 Cena služeb obsahuje veškeré náklady poskytovatele nutné k úplnému a řádnému poskytnutí služeb. V ceně služeb nejsou zahrnuty náklady na dodávky vody a elektřiny spotřebované poskytovatelem při poskytování služeb, náklady na likvidaci odpadu a náklady spojené se zajištěním parkovacího místa pro potřeby poskytovatele v blízkosti místa plnění. V případě nezajištění parkovacího místa v blízkosti předmětných prostor může poskytovatel navýšit cenu díla o náklady na parkování v blízkosti předmětných prostor. 2.14 Předpokládaná cena služeb je sjednána podle předpokládaného rozsahu úklidových prací na základě požadavků a specifikace příjemce a může být změněna podle skutečného rozsahu provedených úklidových prací. Pro určení konečné ceny za provedení díla jsou rozhodné jednotkové ceny uvedené v objednávce potvrzené poskytovatelem, případě v ceníku poskytovatele, a reálný rozsah prací, které budou na základě uzavřené smlouvy provedeny. 2.15 Poskytovatel je povinen upozornit příjemce, pokud bude třeba předpokládanou cenu služeb překročit o více než 10 % a sdělit příjemci všechny důvody pro zvýšení předpokládané ceny služeb. Příjemce může bez zbytečného odkladu po takovém upozornění odstoupit od smlouvy, avšak pouze v případě, že důvodem pro takové zvýšení není zjištění větší skutečné výměry prostor, ve kterých je úklid prováděn, nebo většího rozsahu prací. Neodstoupí-li příjemce od smlouvy bez zbytečného odkladu po oznámení o vyšší ceně, platí, že se zvýšením ceny souhlasí.
Platební podmínky 3.1 Úhrada ceny služeb bude provedena příjemcem po provedení služeb na základě faktury poskytovatele. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění. Faktura musí být doručena příjemci nejpozději do 5 dnů od jejího vystavení. 3.2 Není-li na faktuře uvedena delší splatnost, jsou pohledávky poskytovatele (zejména cena služeb) splatné do 15. dnů od jejich vystavení, a to bankovním převodem na účet poskytovatele či jiným způsobem podle dohody poskytovatele a příjemce. 3.3 Faktura je uhrazena dnem připsání příslušné částky na účet poskytovatele uvedený na faktuře. 3.4 Je-li příjemce s plněním kterékoliv pohledávky poskytovatele v rámci obchodního vztahu se poskytovatelem v prodlení, vznikne poskytovateli nárok na úrok z prodlení ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení. 3.5 V případě platebních obtíží příjemce, jež vedou k ohrožení včasného nebo řádného splnění pohledávek poskytovatele, zejména v případě prodlení s platbou, je poskytovatel oprávněn zastavit veškeré další poskytování služeb, případně požadovat, aby cena za tyto další služby byla uhrazena předem nebo aby byla poskytnuta příjemcem přiměřená jistota. Poskytovatel je v případě uvedeném v první větě tohoto ustanovení rovněž oprávněn prohlásit všechny doposud nesplatné pohledávky za příjemcem za splatné a tyto se stávají okamžitě splatnými. Tuto skutečnost sdělí poskytovatel příjemci neprodleně písemným oznámením.
Poskytnutí služeb, předání místa plnění 4.1 Poskytovatel je oprávněn k provedení díla využít vlastní zaměstnance, případně jiný subjekt jako subdodavatele. Za činnost tohoto subdodavatele však odpovídá, jako by ji prováděl sám. 4.2 Poskytovatel je při poskytování služeb povinen: – postupovat podle svých odborných schopností a znalosti; – dodržovat technologie jednotlivých úklidových prací v souladu se smlouvou; – provádět práce řádně a pečlivě, zejména s ohledem na bezpečnost a zdraví osob a dodržovat veškeré právní předpisy (např. hygienická, desinfekční kázeň); – shromažďovat odpady vzniklé při provádění úklidu v souladu s provozními instrukcemi příjemce o nakládání s odpady, se kterými byl poskytovatel seznámen; – předcházet škodám; – odstranit zjištěné nedostatky nejpozději do pěti pracovních dnů od vyzvání příjemcem. 4.3 Příjemce je při poskytování služeb povinen: – zajistit nerušený výkon úklidových služeb poskytovatele v místě plnění; – zajistit stavební připravenost prostor, ve který budou úklidové práce prováděny, dle přílohy k těmto OP – poskytnout poskytovateli potřebnou součinnost nutnou k řádnému plnění jeho povinností; – seznámit před zahájením plnění zástupce poskytovatele s prostory, ve kterých bude prováděn úklid; – bezplatně poskytnout poskytovateli v předmětných prostorách po dobu poskytování služeb uzamykatelnou místnost za účelem uskladnění věcí nutných k realizaci úklidu; – poskytnout poskytovateli v rozsahu nezbytném pro řádné provedení služeb bezplatně ničím neomezený přísun studené i teplé vody a elektrickou energie v místě plnění nebo jeho bezprostřední blízkosti; – zajistit likvidaci odpadu vzniklého při poskytování služeb a zajistit bezplatné parkovací místo v bezprostřední blízkosti místa plnění; – v přiměřeném předstihu oznámit poskytovateli provozní změny, které budou mít vliv na poskytování služeb; – vést veškerou komunikaci se poskytovatelem výhradně přes pověřenou osobu Martin Livora tel. č. 720 463 196, e-mail: info@luxmop – zajistit, aby již uklizené prostory nebyly znečišťovány činností příjemce nebo jeho smluvních partnerů. Odstranění takového znečištění z již uklizených prostor je považováno za vícepráce a k jeho provedení je třeba písemný souhlas příjemce.
Uplatňování práv z vadného plnění 5.1 Příjemce má právo kontrolovat provádění úklidových prací a v případě zjištěných nedostatků v průběhu plnění zaslat reklamaci na email: info@luxmop.cz 5.2 Příjemce je povinen prohlédnout prostory, ve kterých byl proveden úklid, před jejich převzetím po poskytnutí úklidových služeb. Případné vady díla či nedodělky zjištěné před převzetím prostor je příjemce povinen oznámit bez zbytečného prodlení poskytovateli, a v případě, že nebudou odstraněny před předáním díla, je oznámit poskytovateli. 5.3 Za vady či nedodělky zjištěné po předání předmětných prostor nenese poskytovatel odpovědnost a je oprávněn veškeré takové reklamace odmítnout jako opožděné, příp. vyúčtovat příjemci náklady spojené s vyřízením reklamace/odstraněním reklamovaných vad ve výši 1.000,-Kč, v případě místa plnění mimo Čelákovice i cestovní náklady ve výši 10,-Kč/km. 5.4 Uplatnění reklamace neopravňuje příjemce k pozdržení platby za vyfakturované služby a pozdržení platby bude považováno za neplnění závazků ze strany příjemce. 5.5 Poskytovatel prohlašuje, že má uzavřenou pojistnou smlouvu, která kryje veškerá rizika spojená s poskytováním úklidových služeb, a to pro případ věcných škod a v případě odpovědnostních škod minimálně do výše 1.000.000,-Kč. Poskytovatel se zavazuje, že bude po celou dobu platnosti smlouvy takto pojištěn.
Rozhodné právo, soudní příslušnost 6.1 Veškeré dodávky služeb podle těchto OP se řídí právem České republiky. Smluvní strany sjednávají, že právní vztahy při poskytování služeb podle těchto Všeobecných obchodních podmínek se budou řídit ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 6.2 Místní příslušnost soudu pro všechny spory vzniklé v důsledku nebo v souvislosti s poskytováním služeb podle těchto OP se řídí sídlem poskytovatele. Poskytovatel je však oprávněn uplatnit své nároky i u obecného soudu příjemce. 6.3 Příjemce není oprávněn postoupit práva a povinností ze smluv uzavřených s poskytovatelem jinou formou než písemnou, a to pouze s předchozím písemným souhlasem poskytovatele. To se vztahuje i na postoupení pohledávek příjemce za poskytovatelem. Porušení této smluvní povinnosti zakládá neplatnost takového právního jednání. Postoupení jakékoli smlouvy uzavřené se poskytovatelem jako celku je možné jen písemně, a to s předchozím písemným souhlasem poskytovatele. 6.4 Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o provedení úklidových služeb uzavřené mezi poskytovatelem a příjemcem. 6.5 V případě rozporu mezi podmínkami sjednanými v objednávce či samostatné smlouvě a těchto OP, mají podmínky sjednané v objednávce či samostatné smlouvě přednost.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2023
Informace ke zpracování osobních údajů
Tímto dokumentem Vás informujeme jako zákazníky naší společnosti FEROMEX STORE s.r.o. , IČ: 17687136, se sídlem Stankovského 2062, 250 88 Čelákovice, zapsané v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 375003, o vašich právech souvisejících se zpracováváním vašich osobních údajů.
Projděte si tedy prosím následující informace.
Správce vašich údajů
Tyto informace jsou vydány v souladu s nařízením (EU) 2016/679, (dále jen „nařízení“ nebo „GDPR“) za účelem zajištění naší informační povinnosti jako správce podle čl. 13 GDPR. Správce vašich údajů Správcem vašich údajů je společnost FEROMEX STORE s.r.o. (dále jen „Správce“). Správce vaše údaje shromažďuje, disponuje jimi a nese odpovědnost za jejich řádné a zákonné zpracování. Vůči správci můžete uplatňovat svá práva způsobem uvedeným dále.
1.1 Kategorie osobních údajů
(a) Základní identifikační údaje – jméno a příjmení, název obchodní firmy – datum narození, rodné číslo, případně IČ a DIČ – fakturační adresa, dodací adresa – adresa bydliště či místa podnikání
(b) Kontaktní údaje – telefonní číslo – kontaktní email
(c) Údaje o poskytnutých službách – druh, specifikace poskytovaných služeb
(d) Údaje ze vzájemné komunikace. Pokud bude potřeba při plnění smlouvy vzájemné komunikace, kupř. za účelem verifikace některých údajů, může jít o komunikaci v písemné, telefonické nebo elektronické podobě, může být o této komunikaci proveden zápis.
2. Právní důvod, účel a doba zpracování Rozsah zpracovávaných údajů závisí na účelu zpracování. Osobní údaje pro shora uvedené činnosti zpracováváme jen v nutném rozsahu tak, aby byly tyto činnosti naplněny a jen nutnou dobu nebo dobu, kdy nám to ukládají právní přepisy. 2.1 Zpracování údajů z důvodu plnění smlouvy
Osobní údaje zpracováváme pro účely uzavření smlouvy s Vámi, správu Vaší smlouvy, změny smlouvy nebo pro jednání s Vámi o uzavření či změně smlouvy uskutečněné na návrh subjektu údajů.
příprava smluvní dokumentace
dodání objednaných služeb
verifikace údajů předaných příjemcem
V případě, že je nebo byla smlouva ze strany zájemce plněna, zpracováváme osobní údaje v rozsahu základních osobních, identifikačních a kontaktních údajů, stejně jako údajů o charakteru poskytovaných služeb a vzájemné komunikace ještě po dobu 3 let ode dne ukončení trvání poslední smlouvy.
Pokud došlo pouze k jednání o uzavření smlouvy, aniž by smlouva uzavřena nakonec byla, zpracováváme poskytnuté osobní údaje pod dobu 3 let ode dne ukončení vzájemného jednání.
2.1 Zpracování údajů z důvodu plnění zákonných povinností
plnění zákonných daňových povinností
účely stanovené zvláštními zákony pro potřeby trestního řízení a pro naplnění povinnosti součinnosti s Policií České republiky a dalšími státními orgány (plnění zákonných povinností)
Pro daňové účely jsou archivovány smlouvy po dobu 10 let.
2.3 Zpracování údajů z důvodu oprávněného zájmu naší společnosti
vymáhání pohledávek, sporyzajištění důkazů pro případ hájení práv naší společnosti
evidence neuhrazených pohledávek a dlužníků V případě vzniku sporu nebo vzniku dluhu zpracováváme osobní údaje v rozsahu základních osobních, identifikačních a kontaktních údajů, stejně jako údaje o charakteru poskytovaných služeb a vzájemné komunikace doby ukončení sporu nebo vymožení pohledávek.
3. Zpracovávání osobních údajů na základě souhlasu od 1.5.2021
S Vaším souhlasem můžeme zpracovávat Vaše osobní údaje také pro obchodní a marketingové účely. Takový souhlas je případně udělován samostatným dokumentem. Účelem zpracovávání údajů pro obchodní a marketingové účely je vytvoření vhodné nabídky našich služeb nebo služeb třetích stran. Pro obchodní účely jsou na základě takového souhlasu zpracovávány jméno a příjmení, název obchodní firmy, IČ, DIČ, fakturační adresa, dodací adresa, adresa bydliště místa podnikání, kontaktní email, kontaktní telefon, informace o produktech a jejich specifikace. Udělení souhlasu pro obchodní a marketingové účely znamená souhlas se zasíláním reklamy formou elektronického, písemného, nebo telefonického kontaktu. Poskytnutí souhlasu je zcela dobrovolné a kdykoliv z Vaší strany odvolatelné. V případě, že souhlas odvolán nebyl, zůstává v platnosti po dobu 4 let ode dne ukončení smlouvy nebo do doby, kdy bude dodatečně (kdykoliv) odvolán. Odvolání souhlasu pro obchodní a marketingové účely se nedotýká zpracovávání osobních údajů z jiných důvodů (plnění smlouvy, plnění zákonných povinností nebo oprávněné zájmy naší společnosti)
4. Kdo vše má přístup k Vašim údajům (kategorie příjemců)
Abychom mohli poskytovat v plném rozsahu a dobře naše služby, abychom dodržovali naše zákonné povinnosti a chránili své oprávněné zájmy, mají přístup k Vašim údajům i třetí subjekty. Pokud je to nutné k dosažení některého z účelů uvedených výše, zejména pokud externí subjekt v dané oblasti disponuje nezbytnou profesionalitou a odbornou úrovní, vaše údaje jsou zpracovávány spolupracujícími distributory a dodavateli. Pokud tito dodavatelé zpracovávají osobní údaje předané naší společností, mají postavení zpracovatelů osobních údajů a zpracovávají osobní údaje pouze v rámci našich pokynů a nesmí je využít jinak. Jedná se zejména o poskytovatele IT služeb, účetní společnosti, dopravní společnosti, vymáhání pohledávek, poskytovatele archivačních služeb, advokátní kanceláře, poskytovatelé tiskových a poštovních služeb, včetně kurýrů a další osoby, které poskytují pro nás služby, a s nimiž máme za účelem ochrany Vašich osobních údajů uzavřenou smlouvu o zpracování osobních údajů. Některé orgány veřejné správy a další organizace jsou oprávněny vyžádat si informace o vás. Jde zejména o dohledovou činnost českou obchodní inspekcí, o soudy, Policii ČR. Údaje poskytujeme výhradně jen tehdy, pokud oprávnění vyžádat si je umožňuje zákon.
5. Jaká máte práva ohledně Vašich údajů
Máte právo na informace o zpracování Vašich osobních údajů – Máte právo vědět a dostat informace o tom, kdo je správcem, jeho zástupcem, máte právo znát případně i pověřence pro ochranu osobních údajů, účely zpracování, kategorie dotčených osobních údajů, příjemce nebo kategorie příjemců osobních údajů, informace o předání osobních údajů do třetích zemí, dobu uchování osobních údajů, oprávněné správce, máte právo znát svá práva, že se můžete obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, máte právo znát zdroj zpracovávaných osobních údajů, informace zda a jak dochází k automatizovanému rozhodování a profilování. Máte právo na přístup k osobním údajům – to zahrnuje vědomí a potvrzení, že (zda) osobní údaje jsou nebo nejsou zpracovávány a pokud ano, máte přístup k informacím o účelech zpracování, kategoriích dotčených osobních údajů, příjemcích nebo kategoriích příjemců, dobu uchovávání osobních údajů, informace o Vašich právech, o právu podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů, informace o zdroji osobních údajů, informace o tom, zda dochází k automatizovanému rozhodování a profilování, informace a záruky v případě předávání osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizace. Máte také právo na poskytnutí kopií zpracovávaných osobních údajů. Máte právo na opravu svých osobních údajů – Pokud zjistíte, že zpracováváme Vaše osobní údaje, které nejsou buď aktuální, přesné, nebo jsou jinak chybné, obraťte se na nás s žádostí o opravu a my tuto opravu provedeme. Máte právo na výmaz svých osobních údajů – V některých případech jsme povinni Vaše osobní údaje na Váš pokyn vymazat. Každou takovou žádost řádně vyhodnotíme a pokud dospějeme k závěru, že další zpracování je nutné pro některý z účelů stanovený nařízením, v souladu s nařízením Vás o tom budeme informovat současně s poučením, že můžete podat stížnost proti takovému našemu postupu k Úřadu pro ochranu osobních údajů. Máte právo omezit zpracování Vaši osobních údajů – Jestliže zpracováváme s Vaším souhlasem osobní údaje nad rámec plnění smlouvy nebo zákonných důvodů zpracování, máte právo požadovat, abychom toto zpracování omezili jen na nejnutnější zákonné důvody, nebo máte právo některé osobní údaje blokovat. Máte právo na oznámení opravy, výmazu nebo omezení zpracování – V případě opravy, výmazu nebo omezení zpracování vašich osobních údajů máte právo na oznámení z naší strany, že k těmto činnostem došlo. Máte právo na přenositelnost Vašich údajů – Jestliže chcete, abychom poskytli Vaše osobní údaje jinému správci, jiné společnosti, předáme Vaše osobní údaje v odpovídajícím formátu Vámi určenému subjektu. Máte právo vznést námitku – Jestliže nabudete dojmu nebo přímo zjistíte, že zpracování osobních údajů provádíme v rozporu s ochranou Vašeho soukromého a osobního života nebo v rozporu s právními předpisy, obraťte se na nás a požádejte nás o vysvětlení či odstranění vzniklého závadného stavu. Námitku můžete dále vznést i přímo proti automatizovanému rozhodování. Máte právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů – Souhlas udělený pro obchodní a marketingové účely můžete kdykoliv odvolat výslovným a určitým projev vůle buď telefonicky nebo emailem na adrese naší společnosti. Pokud jste povolili cookies ve webovém prohlížeči, můžete omezit nebo zakázat jejich užití přímo ve vašem webovém prohlížeči. Máte právo podat podnět či stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů – V souvislosti se zpracováváním Vašich osobních údajů se se můžete obrátit s Vaším podnětem či stížností ve věci zpracování osobních údajů na dozorový orgán, a to na Úřad na ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, tel. č.: 234 665 111, webové stránky www.uoou.cz.
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.